بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مایعات قبل از خواب محدود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مایعات قبل از خواب محدود

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مایعات قبل از خواب از سندرم نفروتیک محدود است آسان برای درمان، بیماران باید مراقبت خوب دریافت و برنامه رژیم غذایی saludable.Para تورم از بیماران، که موظف به نظارت بر مصرف خود را از بین بردن پیروی نمی مایعات. اگر مایعات حد قبل از خواب؟

کلیه اندام های دفعی که حذف مایع اضافی از بدن می باشد. به طور معمول، بزرگسالان سالم 4 ~ 6 بار به ادرار کردن در طول روز اما 0 ~ 2 بار به ادرار کردن در noche.Esto است، زیرا کلیه ها کار در درجه اول در روز و استراحت در شب.

وقتی کلیه ها توسط سندرم نفروتیک آسیب دیده، موفق به حذف مایع اضافی از بدن است. این باعث می شود بیشتر مایع را به جمع آوری در بدن و در نتیجه تورم و یا فشار خون بالا. در این وضعیت، اگر بیماران مایع بیش از حد قبل از خواب بنوشید، کلیه ها به کار سخت تر برای حذف این مقدار مایع از بدن است. علاوه بر این، بیماران ممکن است پیدا کردن تورم اطراف پلک به راحتی در صبح است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که آن را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک برای کنترل مصرف مایعات خود را قبل از خواب ضروری است. در غیر این صورت، تورم شما یا بیمار کلیوی به راحتی می توانید بدتر.

در واقع، بیماران NS باید بیشتر انجام به منظور محدود کردن مصرف مایعات. درمان فعال باعث می شود که بیماران خود را از استروئیدها خلاص شدن از شر و بهبود سلامت کلی شما، obviamente.Para درمان ریشه سندرم نفروتیک، کارشناسان SHIJIAZHUANG کلیه بیماری بیمارستان Kidney'd توصیه "" یکی "چهار درمانی" ، متشکل از چهار روش.

طب چینی دهان: صدها نفر از دستور العمل های مناسب برای بیماران مختلف در کل درمان etapas.Durante NS مختلف وجود دارد، پزشکان تغییر نسخه به عنوان تنظیم به موقع از وضعیت بیماری بیمار است. این داروها ترمیم سلولهای کلیوی آسیب دیده هدف قرار دهند.

ترکیب Maikang: این دارو ثبت اختراع چینی است و می تواند گردش خون در سراسر جهان بهبود برای کمک به مدیریت عوارض بیماری کلیه و کلیه بازیابی سریع.

درمان فشرده سازی داغ: مورد استفاده برای ارائه محیط داخلی خوب و داروهای خوراکی چینی به سرعت کار می کنند.

حمام پا: علاوه بر تقویت اثرات از روش های فوق می تواند وضعیت سلامت عمومی بیمار را بهبود بخشد.

در مقایسه با استروئیدها، این درمان عوارض جانبی کمتر و باعث بیماران به مردم به صورت عادی زندگی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: